Joibe plene a Udin


Doi apontaments di doman

Film sart e cunvigne su Antoni Beline li dal Visionario e in Universitât a Udin. La Universitât e à mandât l’invît nome par talian, no ai timp di voltâlu:

giovedì 22 maggio, dalle 9.30, nella sala Convegni di Palazzo Antonini, in via Petracco 8 a Udine.

PIETRANTONIO BELLINA: SACERDOTE E INTELLETTUALE FRIULANO

A un anno dalla scomparsa Ateneo e Glesie furlane ricordano la figura e l’opera di pre Antoni

I lavori saranno aperti dall’intervento del preside della facoltà di Scienze della formazione, Franco Fabbro. Seguiranno le relazioni che delineeranno la personalità e il percorso spirituale, culturale e professionale di pre Antoni di Roberto Dapit, Remo Cacitti, Rinaldo Fabris, Federico Rossi.

aes 8 e mieze sot sere
SONETÀULA UN FILM IN LENGHE SARDE LI DAL VISIONARIO

li dal Visionario di Udin al vignarà proietât, par cure dal CEC (Centro Espressioni Cinematografiche), il film in lenghe sarde «Sonetàula» di Salvatore Mereu.

Il regjist, autôr dal pluripremiât Ballo a tre passi, al sarà presint a Udin e al presentarà il so film prime de proiezion.

«Sonetàula», presentât al festival di Berlin, tirât fûr dal romanç omonim di Giuseppe Fiori, al conte une storie che si davuelç te Sardegne a cjaval tra il 1937 e la fin dai agns 40.

La uniche ocasion di viodi il film te sô integritât, cence la censure linguistiche de television di stât, al è chel di lâ a viodilu al cine.

SONETÀULA

di Salvatore Mereu, 2007, 157′

cun Francesco Falchetto, Manuela Martelli

Advertisements