Passat il miercus di leons

Zornade penze ma bielone, vue o polsi…

Intant us visi che o soi cul computer di gno pari e cuindi
dismeteaisi i
acents 😉

A la buinore in radio nuie di fà pal DOMANDON Durigon il
vecjio pirata dal gjiornalissim Rairegjional no mi ha fat la fatidiche
domande «Ma perchè un blog in friulano?». 1 a 0 par lui. Dutcas la
trasmission mi par che e je vignude ben, a son stadis telefonadis
interessantis, e ae fin Durigon al sameave propit content e interessat
a
chel che si fevelave.
L’unic problema al è che dopo ducj chei che i domandavi se mi vevin
sintut
mi disevin di no: parcè? Al par che a che ore ducj i furlans a sedin a
vore!
Di no crodi no ? 😉 Insome, nus varàn sintut nome a Triest! 😀

Bielone ancje la serade a Remanzas cun tante int e tantis
discussions interessantis, ancje lì Enzo l’organizador, asesore e
public mi
son sameats contentons.
Par tirà lis somis mi par che a ‘nd è interes par la cuestion blog,
però no
si sedi fat tant par discutiji parsore. A ‘nd son tancj lucs comuns di
sfantà e pussibilitats di espression di insegnà e mostrà. Insome, plui
cunvignis sul tema blog!
Jo intant o voi a polsà

